اسکان دانشجویان کارشناسی ۹۹، کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۱ و دکتری ۹۹ و ۹۸

اسکان دانشجویان کارشناسی ۹۹، کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ و دکتری ۹۹ و ۹۸

شنبه، ۲۶ خرداد۱۴۰۳

به ­اطلاع دانشجویان مذکور ساکن خوابگاه­‌ها که قصد استفاده از خوابگاه برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را دارند می­‌رساند، لازم است برای ثبت درخواست اسکان از روز ­یک شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ لغایت ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳۰۶/۰۴/۰۶ نسبت به دریافت و تکمیل فرم درخواست تمدید خوابگاه (قابل دریافت از دفاتر سرپرستی خوابگاه­‌ها و دفتر خدمات دانشجویی) اقدام و پس از اخذ تأییدیه‌های لازم تا مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ به سرکار خانم هاتف (دفتر خدمات دانشجویی، هم‌کف ساختمان معاونت دانشجویی)، جهت بررسی ارایه نمایند.

  • دانشجویان متقاضی اسکان می‌بایست قبل از تحویل فرم اعلام شده، هزینه‌های نیم‌سال اول و دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را پرداخت نموده باشند.
  • لازم به ذکراست، صرفاً آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی­ که تاریخ دفاع آنان پس از تاریخ ترمیم نیم‌سال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می‌­باشد، مجاز به ارایه فرم درخواست تمدید خوابگاه می­‌باشند.
  • با توجه به محدودیت ظرفیت اسکان، عدم ارایه فرم در مهلت مقرر، به منزله انصراف از خوابگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می­‌باشد.
  • تحویل فرم به منزله تخصیص خوابگاه نبوده و پس از بررسی و اولویت‌بندی درخواست‌ها، با توجه به ظرفیت موجود، نحوه و شرایط اسکان اعلام می‌گردد.

  اداره امور خوابگاه‌­ها