افتتاح غرفه کلین فود

افتتاح غرفه کلین فود

جمعه، ۲۰ آبان ۱۴۰۱

غرفه کلین‌فود (سرزمین غذاهای تمیز) در ضلع جنوب غربی مجموعه شریف+ و ضلع غربی مجموعه فست‌فود در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ لغایت ۱۹:۰۰ و هم‌چنین در روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ لغایت ۱۴:۰۰ آماده سرویس‌دهی به مراجعین می‌باشد.

شرکت سرزمین غذاهای تمیز عضو اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده و درحال حاضر دارای ۴۸ شعبه فعال (با نام تجاری کلین فود) در استان تهران و البرز است. در شعبه شریف کلین‌فود انواع ساندویچ‌های گرم و سرد و انواع دیس‌های مخصوص و فینگرفودها فقط از مواد استریل و استانداردی که بسته‌بندی کارخانه‌ای دارند، برای شما آماده می‌شود.

کلین‌فود، برای تولید انواع محصولات خود، فقط و فقط از مواد استریل و استانداردی که بسته بندی کارخانه ای دارند استفاده میکند، (هیچ ماده اولیه دست‌ساز و فله‌ای استفاده نمی­‌شود) و در این غرفه انواع ساندویچ در سه سایز مختلف عرضه می‌گردد تا بتوان به اندازه ظرفیت و هزینه دلخواه انتخاب شود.

در حال حاضر این غرفه در ضلع جنوب غربی مجموعه شریف+ و ضلع غربی مجموعه فست­‌فود در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ لغایت ۱۹:۰۰ و همچنین برای روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ لغایت ۱۴:۰۰ آماده سرویس‌دهی به مراجعین می‌­باشد.