زمان تخصیص و اسکان خوابگاه به دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۱

زمان تخصیص و اسکان خوابگاه به دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۱


دوشنبه، ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

اطلاعیه ۲۴: اداره امور خوابگاه‌ها توجه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۱ را که ثبت نام آن‌ها کامل شده است به ادامه اطلاعیه جلب می نماید:

۱-    اداره امور خوابگاه‏‌ها تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد تا ورودی‏‌های جدید مقطع کارشناسی ارشد را بر اساس رشته تحصیلی، در خوابگاه‏‌های ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد اسکان دهد و با تکمیل ظرفیت این خوابگاه‏‌ها، الویت تخصیص به سایر خوابگاه‌‏ها بر اساس سیاست‏‌های اداره امور خوابگاه‏‌ها مشخص خواهد شد.
۲-    دانشجویان می‏‌توانند همراه با اصل کارت دانشجویی در روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریورماه ـ  ساعت ۱۰ صبح ـ بر اساس خوابگاه تخصیص یافته در سامانه اسکان، جهت تشکیل لیست هم ‏اتاقی‏‌ها و دریافت اتاق به سرپرست خوابگاه اعلام شده مراجعه فرمایند. تحویل اتاق منوط به تکمیل ظرفیت آن خواهد بود. نام خوابگاه اختصاص یافته در عصر روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه و از طریق همین سامانه و یا بخش اخبار و اطلاعیه‌های صفحه اصلی سامانه اطلاع‌رسانی می‌گردد.
۳-    پس از مشخص شدن شماره اتاق، دانشجویان برای اطلاع از زمان دریافت کارت تردد خوابگاه به دفتر سرپرستی خوابگاه مراجعه فرمایند.
۴-    مسئولیت تهیه وسایل مورد نیاز جهت اسکان (از قبیل تشک، پتو، ظروف آشپزخانه و …) به عهده دانشجویان محترم می‏‌باشد.
۵-    مقررات سکونت در خوابگاه‌های برادران و خواهران و همچنین قوانین بهداشتی خوابگاه به شرح پیوست می‌باشد.
۶-    پس از تکمیل ثبت نام، دانشجویان محترم می‌توانند جهت رزرو وعده‌های ناهار و شام به سامانه ستاد به آدرس dining.sharif.ir مراجعه نمایند.

فایل اطلاعیه