ثبت نام خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰

ثبت نام خوابگاه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰

چهارشنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

با توجه به حضوری شدن آموزش دانشجویان، در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۸ مراحل لیست گیری و اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی ۱۳۹۹ در خوابگاه های طرشت ۲ (دختران) و طرشت ۳ (پسران) انجام شد.

     

اطلاعیه ۲: با توجه به اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مبنی بر آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دارای واحد حضوری، اداره امورخوابگاه‌ها توجه دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰متقاضی استفاده از خوابگاه را به ادامه اطلاعیه جلب می‌نماید:

۱- ثبت ‏نام خوابگاه‏ ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سیما به نشانی dorm.sharif.ir صورت می‏ پذیرد.
۲- پس از دریافت لیست ثبت نامی واجدین شرایط اسکان در خوابگاه از آموزش، دانشجویان متقاضی خوابگاه با ورود به سامانه سیما به نشانی اعلام شده، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و ثبت می‌نمایند. در ادامه، این فرم توسط کارشناسان اداره امور خوابگاه‌ها بررسی و در صورت تأیید درخواست متقاضی، اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل یا پیامک صورت می‌پذیرد. در مرحله بعد، فرد متقاضی ادامه مراحل را طی می‌کند.
۳- دانشجویان کارشناسی ارشد لازم است قبل از ثبت نام خوابگاه در صورت استفاده از امکانات رفاهی در مقاطع قبلی (وام و خوابگاه) نسبت به تعیین تکلیف یا تسویه حساب مقطع قبل خود در سامانه فاز ۲ صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم (bp.swf.ir) اقدام نمایند. در صورت عدم تسویه حساب مقطع قبل، ارائه خوابگاه مقدور نمی باشد.
۴- طبق قوانین اسکان (مندرج در دفترچه انتخاب رشته) و با توجه به محدودیت ظرفیت، به دانشجویان ساکن در استان تهران، توابع آن و استان البرز و همچنین دانشجویان دارای کدرشته فاقد خوابگاه و شبانه (شامل بومی و غیربومی)، خوابگاه تعلق نمی‌گیرد. 
۵- جدول زمانی ثبت درخواست و تکمیل مراحل ثبت ‏نام به شرح ذیل می‏ باشد.

 

فایل اطلاعیه