نظرسنجی، تماس با ما، ارزاق سرای متأهلی و نکات آموزشی

نظرسنجی

با هدف ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در بخش تغذیه و بهداشت در سالن­‌های توزیع غذای دانشجویی، آزاد، اساتید و سراها نظرسنجی دوره­ای به صورت تصادفی از دانشجویان انجام می­‌شود.

نظرسنجی وعده ناهار سالن­‌های دانشجویی: این نظرسنجی دو روز در هفته بصورت متناوب تا پایان سال تحصیلی و با در نظر گرفتن تنوع غذایی، توسط کارشناسان تغذیه (سالن­های البرز 1، 2 و یاس)،  به‌­وسیله یک دستگاه تبلت انجام می‌­شود.

نظرسنجی وعده ناهار سالن‌­های آزاد و اساتید: این نظرسنجی در هفته بصورت متناوب و با در نظر گرفتن تنوع غذایی، توسط ناظر سالن­‌های آزاد و اساتید، به وسیله یک دستگاه تبلت انجام می­‌شود.

نظرسنجی وعده شام سراها: در هفته یک روز بصورت متناوب تا پایان سال تحصیلی و با درنظر گرفتن تنوع غذایی توسط کارشناسان تغذیه به وسیله تهیه لیست تصادفی دانشجویانی که از وعده شام استفاده نموده­‌اند با تماس تلفنی انجام می­‌شود. در پایان گزارشات و نمودارهای مربوط به نظرسنجی جمع‌­بندی و جهت بهره‌­برداری و همچنین ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات تغذ­یه‌­ای مورد استفاده قرار ­می­‌گیرد.

♦ تماس با ما
دانشجویان می‌توانند از طریق گزینه تماس با ما در سامانه میز خدمات دانشجویی بخش تغذیه و یا در صفحه اصلی سامانه تغذیه، نقطه نظرات و یا سوالات خود را ثبت نمایند و کارشناس مربوطه در اسرع وقت نسبت به بررسی و ارایه پاسخ اقدام می‌نماید.

♦ ارزاق سرای متأهلی

ارزاق (کارت خرید) دانشجویی، صرفاً به دانشجویان ساکن سرای متأهلی و مورد تأیید اداره امور خوابگاه­‌ها  تخصیص داده می­‌شود. ارزاق دانشجویی پس از شروع سال تحصیلی جدید و محاسبه مبلغ کارت خرید توسط اداره امور تغذیه، در بازه­‌های زمانی هر سه­‌ماه (به صورت فصلی) جهت رزرو در بخش دانشجویی سامانه pay.sharif.edu  قرار داده می­‌شود. پس از بارگذاری در سامانه مذکور، دانشجویان سرای متأهلی با مراجعه به این سامانه، قسمت معاونت دانشجویی و انتخاب گزینه ارزاق مربوط به سه ماهه مورد نظر نسبت به رزرو و پرداخت سهم دانشجو اقدام می­‌نماید و پس از اتمام مهلت ثبت­‌نام لیست مربوطه جمع‌­بندی و برای تأیید مدت زمان حضور در سرای متأهلی به اداره امور خوابگا­ه‌­ها ارسال می‌گردد و در پایان توسط بانک مربوطه کارت خرید دانشجویان شارژ و یا برای دانشجویانی که کارت خرید ندارند کارت جدید صادر و تحویل کارشناس سرای متأهلی می­‌گردد و دانشجویان جهت تحویل و رسید دریافت آن مراجعه می­‌نمایند.

لازم به ذکر است آن دسته از دانشجویانی که بن کارت خرید قرض الحسنه رسالت را ندارند می‌بایست با مراجعه به سایت بانک قرض الحسنه رسالت نسبت به افتتاح حساب به صورت الکترونیکی اقدام و شماره حساب خود را به همراه تصویر پشت و روی کارت ملی به اداره امور خوابگاه‌ها "آقای عرفانی" ارسال نمایند. جهت واریز مبلغ ارزاق دارا بودن بن کارت خرید الزامی می‌باشد.

- بهداشتی:
جمع‌آوری سینی و تحویل به محل مربوطه:

خروج سینی غذا از سالن، ممنوع:

خودداری از چسباندن آدامس:


- صرفه جویی:
مصرف نان:

پسماند غذایی: