نحوه دریافت غذا، اقلام صبحانه و کد فراموشی

♦ دریافت غذا:
دانشجویان پس از رزرو غذا به سالن غذاخوری انتخاب شده مراجعه نموده و باتوجه به راهنمای توزیع غذای هرخط در درب ورودی هر سالن و با در دست داشتن کارت دانشجویی، به خط توزیع غذای مورد نظر مراجعه و پس از نمایش کارت به قسمت کارت‌خوان دستگاه تحویل غذا و یا وارد نمودن کد فراموشی، غذای خود را دریافت می‌نمایند.

♦ دریافت صبحانه:

دانشجو باید قبل از اتمام بازه زمانی تعریف شده با مراجعه به غرفه صبحانه واقع در دانشگاه، اداره امور تغذیه، طبقه سوم، مجموعه خدمات رفاهی، نسبت به انتخاب اقلام مورد نیاز تا سقف مبلغ یارانه تخصیص داده شده طبق قوانین صندوق رفاه دانشجویان اقدام و پس از نمایش کارت دانشجویی به دستگاه تحویل صبحانه، اقلام صبحانه انتخاب شده خود را دریافت نماید. لازم به ذکر است به موارد زیر توجه فرمایید:

  • قبل از مراجعه به غرفه صبحانه حتماً به اندازه مورد نیاز جهت انتخاب اقلام صبحانه افزایش اعتبار انجام دهید.
  • امکان انتخاب کمتر و یا بیشتر از مبلغ یارانه نیز برای دانشجویان امکان‌پذیر می‌باشد و دانشجویانی که بیش از مبلغ یارانه اقدام به انتخاب اقلام صبحانه نمایند مبلغ اضافی از حساب کاربری تغذیه ایشان کسر خواهد شد.
  • محل توزیع غذای دانشجویان پسر در سالن طبقه هم­کف (البرز1) و سالن نیم‌طبقه (البرز2)، محل توزیع غذای دانشجویان دختر در سالن طبقه اول (یاس) و غرفه صبحانه در طبقه سوم (مجموعه خدمات رفاهی) قرار دارد.

♦ کد فراموشی:

کد فراموشی راه­کاری است جهت رفاه دانشجویانی که به هر دلیلی کارت دانشجویی خود را همراه ندارند، هر دانشجو در هر ترم تعداد محدودی می‌تواند از این امکان استفاده نماید. کد فراموشی مخصوص یک تاریخ و یک وعده غذایی و یک محل توزیع غذای مشخص است و کد استفاده شده، قابلیت استفاده دوباره را ندارد. ضمناً دریافت کد فراموشی فقط در زمان توزیع آن وعده غذایی امکان‌پذیر است.

در سامانه تغذیه با کلیک بر روی دکمه "دریافت کدفراموشی"، در صورتی که دانشجو در روز تحویل غذا در سلف انتخاب شده برای وعده غذایی مدنظر رزرو غذا داشته باشد، با فشردن دکمه مربوطه می‌تواند کد فراموشی خود را مشاهده و پس از ارایه به دستگاه تحویل غذا، غذای خود را دریافت نماید.

 

گزارشات

1-گزارش عملکرد

دانشجویان می­توانند از طریق منوی «گزارشات سامانه‌ها» وکلیک بر روی گزینه «گزارش عملکرد» غذاهای رزرو شده به همراه مبلغ کسر شده، افزایش اعتبار، خرید از غرفه صبحانه و دریافت غذا را مشاهده نمایند.

2- گزارش اعتبار فرستاده شده

دانشجویان می­توانند از طریق منوی «گزارشات سامانه‌ها» وکلیک بر روی گزینه «گزارش اعتبار فرستاده شده»، اعتبارهای فرستاده شده به دیگر دانشجویان را همراه با تاریخ و توضیحات مشاهده نمایند.

3- گزارش اعتبار دریافتی

دانشجویان می­توانند از طریق منوی «گزارشات سامانه‌ها» وکلیک بر روی گزینه «گزارش اعتبار دریافت شده»، اعتبارهای دریافت شده از دیگر دانشجویان را همراه با تاریخ و توضیحات مشاهده نمایند.

نرم افزار تحت وب سماد (Samad.app)

دانشجویان می‌توانند جهت استفاده از نرم افزار تحت وب سماد با ظاهری به روز و جدیدتر پس از اتصال به اینترنت به آدرس samad.app مراجعه نمایند و به تمامی امکانات توضیح داده شده در بالا دسترسی داشته باشند.

دانشجویان می‌توانند جهت ورود به پنل کاربری از قسمت نام دانشگاه‌ها، دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب نموده و در قسمت نام کاربری از شماره دانشجویی و در قسمت رمز عبور از شماره ملی استفاده نمایند.

دانشجویان پس از صرف هر وعده غذایی می‌توانند با مراجعه به اپ سماد نسبت به نظرسنجی غذای صرف شده اقدام نمایند.

samadapp  samadapp-2