صندوق قرض الحسنه دکتر گل افشانی

اداره رفاه دانشجویان

مقدمه

دکتر علی اکبر گل افشانی استاد گرانقدر دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف، در راه اعتلای علم و صنعت ایران عزیز تلاش‌های بسیار نموده است. ایشان علاوه بر تربیت دانشجویان فرهیخته، مدیریت پروژه‌های بزرگ ملی در صنایع نفت و گاز، سیمان و سرامیک را بر عهده داشتند. در جهت اهداف خیر خواهانه ایشان، صندوق دکتر گل افشانی در دانشگاه صنعتی شریف توسط خانواده ایشان و با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه بنیان‌گذاری شد.

این صندوق با هدف تأمین نیازها و بهبود زندگی دانشجویان نیازمند دانشکده مهندسی عمران و در قالب کمک‌های بلاعوض و اعطای وام‌های قرض الحسنه از طریق دریافت وجوه ذخیره شده توسط خانواده ایشان و خیرین که به صورت قرض الحسنه یا بلاعوض در اختیار صندوق قرار خواهند داد، با حفظ و رعایت موازین شرعی و مقررات جمهوری اسلامی ایران و به منظور احیاء و ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه در جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی و کمک به حل بخشی از مشکلات مالی و معشیتی دانشجویان، در سال ۱۳۹۹ تأسیس شده است.

ادامه مقدمه

ویژه خیرین و نیکوکاران

جهت کمک نقدی به صندوق قرض الحسنه دکتر گل افشانی کلیک نمایید.

ویژه دانشجویان متقاضی وام

دانشجویان متقاضی شاغل به تحصیل در دانشکده مهندسی عمران به منظور دریافت وام صندوق قرض الحسنه دکتر گل افشانی می‌توانند پس از مطالعه آیین نامه و ثبت درخواست خود نسبت به بارگذاری مستندات مربوطه اقدام نمایند.

تذکر: سایر دانشجویان شاغل به تحصیل می‌بایست از طریق صندوق قرض الحسنه امین نسبت به ثبت درخواست وام ضروری اقدام نمایند.