ثبت نام خوابگاه دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸

ثبت نام خوابگاه دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸

دوشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۱

اطلاعیه ۸: با توجه به اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مبنی بر آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی دارای حداقل ۵ واحد حضوری، اداره امور خوابگاه ها توجه دانشجویان ورودی ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ متقاضی اسکان مجدد را به اطلاعیه پیوست جلب می نماید.

۱- ثبت‏ درخواست خوابگاه ‏ها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه شاخص به نشانی stu.sharif.ir انجام می‏ پذیرد.
۲- پس از دریافت لیست ثبت نامی واجدین شرایط از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشجویان متقاضی خوابگاه با ورود به سامانه شاخص، ابتدا فرم درخواست خود را تکمیل و ثبت می‌نمایند. در ادامه، این فرم توسط کارشناسان اداره امور خوابگاه‌ها بررسی و در صورت تأیید درخواست متقاضی، اطلاع‌رسانی از طریق تماس تلفنی کارشناس و یا سرپرست خوابگاه مربوطه صورت می‌پذیرد. در ادامه، فرد متقاضی می تواند در تاریخ تعیین شده به خوابگاه تخصیص یافته مراجعه نماید.
۳- شرط موافقت با درخواست اسکان و تخصیص خوابگاه طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت بهداشت، حداقل تزریق دو دوز واکسن کووید ۱۹ و ثبت لینک کارت واسکن دیجیتال در سامانه شاخص stu.sharif.ir می‌باشد. درخواست دانشجویانی که تاکنون واکسن تزریق ننموده و جهت ثبت کارت واکسن دیجیتال در سامانه مذکور اقدام ننمایند، قابل بررسی نخواهد بود. 
۴- دانشجویانی که دارای اجاره‌بهاء معوقه می‌باشند، می‌بایست جهت پرداخت آن در سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس http://bp.swf.ir اقدام نمایند.
۵- در صورت تکمیل بودن موارد اعلام شده، تخصیص خوابگاه بر مبنای شرایط خوابگاه و ظرفیت قابل اسکان می‌باشد و از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ امکان مراجعه به خوابگاه و تحویل اتاق، مقدور می‌باشد.
۶- در صورت هرگونه تغییر احتمالی در برنامه مذکور، مراتب از طریق سامانه سیما به آدرس dorm.sharif.ir اطلاع‌رسانی می‌گردد.
۷- راه های ارتباطی با اداره امور خوابگاه ها: تلفن‌های ضروری (در ساعت اداری) ۶۶۱۶۵۰۳۰ – ۶۶۱۶۵۰۳۱ – ۶۶۱۶۵۰۱۷ و یا ارسال پیام از صفحه اصلی سامانه سیما، قسمت ارسال پیام.

شایان ذکر است زمان ثبت نام خوابگاه قابل تمدید نمی‌باشد.

فایل اطلاعیه