تاریخ جابجایی اتاق‌ها در خوابگاه‌ها برای اسکان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

تاریخ جابجایی اتاق‌ها در خوابگاه‌ها برای اسکان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

شنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۲

اطلاعیه ۱۵ : با توجه به اعلام تقویم آموزشی جدید (شروع کلاس‌ها از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳) و لزوم آماده‌سازی اتاق‌ها، دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها و دارای مجوز اسکان در نیم‌سال اول ۰۳-۱۴۰۲ می‌بایست از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ لغایت پنج‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ نسبت به جابجایی اتاق (در صورت تغییر) اقدام نمایند.

با توجه به اعلام تقویم آموزشی جدید (شروع کلاس‌ها از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳) و لزوم آماده‌سازی اتاق‌ها، دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها و دارای مجوز اسکان در نیم‌سال اول ۰۳-۱۴۰۲ می‌بایست از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ لغایت پنج‌شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ نسبت به جابجایی اتاق (در صورت تغییر) اقدام نمایند.
*   دانشجویان کارشناسی می‌بایست نهایتاً تا مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ نسبت به جابجایی اتاق و تخلیه خوابگاه اقدام نمایند. (در صورت تعمیرات و آماده نبودن اتاق جدید می‌توانند با هماهنگی قبلی با سرپرست خوابگاه وسایل حجیم را (بصورت محدود) به انبار موقت در خوابگاه تحویل نمایند. زمان امکان حضور در خوابگاه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فراهم می‌باشد.
*  دانشجویان کارشناسی که کارآموزی آنان به اتمام نرسیده است، می‌توانند با مراجعه به دفتر خدمات دانشجویی، درخواست تمدید سکونت ارایه نمایند و در صورت تأیید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی امکان تمدید سکونت تا پایان دوره کارآموزی فراهم می‌باشد.
*   دانشجویان سنوات تمامی که فرم تقاضای خوابگاه ارایه نموده‌اند (دکتری ورودی ۹۷ و ماقبل، کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ و ماقبل و کارشناسی ورودی ۹۸ و ماقبل) می‌بایست با مراجعه به دفتر سرپرستی پس از دریافت فرم لیست‌گیری طبق شرایط اعلام شده توسط سرپرست خوابگاه، (تکمیل لیست با ظرفیت مازاد و یا اسکان بصورت نفر مازاد لیست‌های کامل سنوات عادی) لیست‌ها را تکمیل و پس از تأیید سرپرست خوابگاه نسبت به جابجایی در بازه زمانی مذکور، اقدام نمایند.
enlightened    بدیهی است تخصیص اتاق جدید منوط به تخلیه و تحویل اتاق قبلی به صورت «تمیز و مرتب» و امضاء فرم دریافت اموال اتاق جدید توسط اعضاء و یا نماینده لیست می‌باشد. در همین راستا قبل از جابجایی، هماهنگی جهت تحویل اتاق با سرپرست محترم خوابگاه الزامی است.
enlightened   لازم به ذکر است دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تاریخ دفاع آنها قبل از پایان هفته اول مهرماه می‌باشد، می‌توانند در خوابگاه خود حضور داشته و از دانشجویان ورودی جدید و…، ساکن در این اتاق‌ها تقاضا می‌شود همکاری و تعامل لازم جهت اسکان موقت آنان را بعمل آورند.   

فایل اطلاعیه