برنامه‌ زمان‌بندی مراجعه، انتخاب و دریافت اقلام صبحانه بهمن‌ماه۱۴۰۲

برنامه‌ زمان‌بندی مراجعه، انتخاب و دریافت اقلام صبحانه بهمن‌ماه ۱۴۰۲

شنبه ۰۱ بهمن۱۴۰۲

به اطلاع دانش­جویان گرامی ساکن خوابگاه‌ها می­‌رساند:

باتوجه به راه اندازی غرفه صبحانه، جهت انتخاب و تحویل اقلام مورد نیاز، به غرفه صبحانه، واقع در طبقه سوم ساختمان اداره امور تغذیه، مرکز خدمات رفاهی مراجعه نمایند.  

  • قبل از مراجعه جهت انتخاب اقلام صبحانه، اعتبار حساب تغذیه خود را به مبلغ مورد نیاز (دانش‌جویان سنوات عادی: ۱,۰۴۰,۰۰۰ ریال و دانش‌جویان سنوات تمام یک و دو ترم اضافی: ۲,۰۸۰,۰۰۰ ریال) افزایش دهید.
  • جهت دریافت اقلام صبحانه، نیاز به رزرو در سامانه نمی‌باشد و به صورت آنلاین در محل غرفه صبحانه ثبت می‌گردد.
  • بازه زمانی دریافت اقلام صبحانه بهمن‌ماه، ۲ بهمن لغایت ۳۰ بهمن می‌باشد.
  • برنامه‌ زمان‌بندی مراجعه، انتخاب و دریافت اقلام صبحانه مورد نیاز به شرح ذیل می‌باشد: 
گروه کاربری زمان تحویل
کارشناسی شنبه – دوشنبه – چهارشنبه
کارشناسی‌ارشد و دکتری یکشنبه – سه شنبه

 ساعت کار غرفه صبحانه: ۱۱:۰۰ تا ۱۴:۰۰ و ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰

اداره امور تغذیه