بازدید خانواده دکتر خواجه نجفی و هیئت همراه از خوابگاه طرشت۲

 

دکتر شهریار نجفی و هیئت همراه از وضعیت بازسازی و نوسازی بلوک ۷ خوابگاه طرشت۲ بازدید بعمل آوردند.

صبح روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری خانواده دکتر خواجه نجفی”فارغ التحصیل خیر دانشگاه صنعتی شریف ورودی۵۲ مهندسی شیمی و نفت” با همراهی آقای دکتر آراستی، خانم دکتر کرمی‌­پور و رئیس اداره امور خوابگاه‌­ها از ۱۲ واحد دانشجویی ۴ و ۶ نفره، بلوک ۷ خوابگاه طرشت ۲ که بر سر در آن تابلوهایی با نام این خیر، مزین شده است بازدید کردند.

در ابتدا آقای سلطانی­‌پویا “رئیس اداره امور خوابگاه­‌ها” درباره نحوه‌­ی بازسازی واحدهای دانشجویی، تهیه تجهیزات اتاق‌­ها، بهینه‌سازی اموال موجود در واحدها و همچنین نحوه هزینه کرد و میزان آن توضیحاتی ارائه دادند.

در بازسازی این واحدها، به نصب درب و پنجره‌ دو جداره، رنگ‌­آمیزی، اصلاح و بازسازی تخت‌خواب‌­ها و تجهیزات MDF اشاره نمودند.

همچنین اصلاح و ایمن‌سازی سیم‌کشی‌های برق و تأمین نور طبیعی واحدها از مهم‌ترین اقدامات بوده است.

اصلاح ساختار شبکه و نصب اکسس پوینت در این بلوک با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر اقدامات اساسی انجام شده می‌باشد.

گفتنی است در پایان برنامه، آقای دکتر خواجه­ نجفی، ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته، ابراز امیدواری کردند تا این همکاری ادامه یابد و اعلام نمودند به سایر فارغ التحصیلان دانشگاه جهت مشارکت در این اقدام موثر، اطلاع‌رسانی می‌نمایند.