آغاز پویش بازسازی خوابگاه‌ها با حضور جمعی از خیرین و فارغ‌التحصیلان دانشگاه

روز دوشنبه ۹۹/۰۳/۲۶ ساعت ۱۸:۴۰ الی ۲۱:۲۰ جلسه‌ای با حضور جمعی از خیرین و فارغ‌التحصیلان دانشگاه در زمین ورزشی روباز خوابگاه طرشت ۳ برگزار گردید. در این جلسه آقایان دکتر آراستی (رئیس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه)، دکتر فاطمی (معاون اداری و مالی)، دکتر فاطمیزاده (معاون دانشجویی)، مهندس سیه‌بازی (مدیر امور دانشجویی)، آقای سلطانی‌پویا (رئیس اداره امور خوابگاه‌ها)، مهندس فلاح (دبیر کل انجمن فارغ‌التحصیلان) و تعدادی از اعضای انجمن فارغ‌التحصیلان حضور داشتند. 
در ابتدای جلسه، آقای مهندس فلاح ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور شرکت‌کنندگان، نکاتی در خصوص اهمیت و ضرورت  بازسازی و توجه به مشکلات خوابگاه بیان کردند. در ادامه آقای دکتر فاطمی‌زاده گزارشی از اهم مشکلات و مسائل خوابگاه، سرانه دانشجویی و وضعیت کنونی خوبگاه‌ها ارایه دادند. 
آقای دکتر آراستی نیز توضیحاتی در ارتباط با اهداف مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه و هدف از برگزاری جلسه، نحوه هزینه کرد و همچنین نحوه مشارکت در بازسازی خوابگاه‌ها عنوان کردند. 
در ادامه جلسه، پنلی با حضور آقای دکتر مشایخی و آقای دکتر فاطمی برگزار شد و طرفین بر لزوم تجهیز خوابگاه و ایجاد شرایط مناسب برای دانشجویان این دانشگاه به عنوان سرمایه‌های فرهنگی و نخبگان کشور و ارائه تجارب کشورهای مختلف در نحوه جلب مشارکت مردم در کمک به دانشگاه‌ها پرداختند و برخی از حضار نیز سوالات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در نهایت تعدادی از حاضرین، آمادگی خود را برای بازسازی اتاق‌های ۴ نفره اعلام کردند و پیشنهاد شد از طریق شرکت‌کنندگان در جلسه فوق، با سایر فارغ‌التحصیلان و شرکت‌های موفق به صورت شبکه‌ای جهت گسترش این پویش اقدام شود. 
در پایان جلسه شرکت‌کنندگان از وضعیت فعلی تعدادی از اتاق‌ها و نمونه اتاق بازسازی شده بازدید کردند که در این بازدید آقای سلطانی‌پویا توضیحات لازم درباره مشکلات اتاق‌ها و اقدامات انجام شده در بازسازی اتاق‌ها را بیان کردند.